STUDIEDAGEN

okej nu ska ni få höra om min och alice sjukt roliga dag! det började med the voice, you know! vi trode att vi bara skulle få kolla på, MEN VI VAR MEEEEEEEEED!!!!!!! gud asså, vi satt om dösmila som idoter hela tiden, *suck* duktiga vi är... men efter det hjälpte vi mamma packa upp i nya kontoret och så åt vi lunsch, och fick betalt. sen gick vi runt i alla affärer men jag köpte inget, jag vet inte om alice hitta något. vid 3 gickvi på bio, och det var ju braids madies (s). Den var bra och rolig men jag trodde den skulle vara bättre, faktsikt...:P skulle sova hos alice men har volleyboll matsch imorgon. men sen lämna vi alice och jag gick med min faster Sara och shoppa i sc, och jag hitta massa! men älskar saras klädstil (min faster) alltså hon är 22. var bara tvungen att säga det vet inte varför ;) *haha* men här kommer en bild på mitt fynd:


ÄLSKAR ALLT! särkilt byxorna, LOOOVE IIIT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0