sjuk igen? skit också!<3

känner lite att det är sjukt orättvist nu! jag har feber och grymt ont i huvudet, IGEN!!! :'( dumma fadderdagen! har ju såklart ingen alvedon heller!  + att om jag kommer till skolan imorgon har vi ett NO-förhör som jag inte visste om och spanska förhör som jag inte visste om!!! känner mig ganska död just nu.... anntar att det är fler som är sjuka efter den här dagen. vet att millan är det iaf.... men har vart sjuk i en månad nu och feber då och då det är orättvist :( haha enrolig sak är att jag sa till alice att "om jag blir sjuk efter idag så stämer jag skolan" jag drev då, det kan va bra att veta alice! ;)


dagen på grönan med jullan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0