godmorgon

godmorgon! ska dra till skolan om drykt en timme. tänkte lägga mig i soffan och kolla lite på teve, men skriver lite här istället. det känns inte alls bra att ha en stukad fot, nyhet vah? nej men jag kommer inte kunna sporta på drygt 4 veckor (en månad). och jag kommer få starka armar ett starkt ben och ett slappt ben -.- livet leker.... men kom iaf precis på att jag kan inte ta mat själv i skolan, bäbis? men tur att man har kompisar då ;) men när jag skulle sova igår kom jag på en massa bra saker, som man behöver inte stå upp på musiken eller det var typ bara det... ;) roligt "få tiden att gå" inlägg, men tänkte göra ett videoinlägg och sen lägga mig i soffan, puss på er



Kommentarer
Postat av: JENNIFER | Tips, vardag & foto

Super fin blogg!

2011-10-12 @ 13:22:13
URL: http://jenniferth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0