posetiv tjej nu! :)

har gjort en massa negativa inlägg nu känner jag, så här kommer ett posetivt inlägg-
känner att jag har vart ganska negativ på bloggen ett tag nu, så nu ska jag vara posetiv, även om jag är sjuk! ska inte överdriva för det blir bara fejlat ;) ska också göra ett långt inlägg mina inlägg är nästan alltid 1 s korta! så tänkte svara på en fråga jag har fått " hur får fixar man photoshop till datorn" svar; jag är inte rikitgt säker min pappa fixade till mig. men man kan nog köpa det i en affär eller bestäla på "adobe" - fast det är rätt dyrt att köpa photoshop , eller det beror vilken sort man vill ha! " hoppas du fick svar på din fråga! ska snart äta mat och sen lägga mig framför teven (vilket jag redan gör nu med) och kolla på robinsonsom börjar vid 8, kul kul! :)


↑visst ser jag liten och rätt konstig ut på den bilden? *haha* :) jäätte kul! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0