snacks till fredag kvällen...

nu drar jag ner till Konsum, och köper lite fredagssnacks och kanske hyr en film.
japp måste fixa och sånt för dagen jag längtat efter hela veckan! inget speciellt eller joo FREDAG! men glöm inte att kommentera inlägget nedan om vilken header jag ska ha! i need help you know! ;) gick igenom gamla bilder i datorn gud asså kanske lägger upp några senare ♥ fast man ser ju lite muppad ut på en del! en del som var ens favorit bilder då! ;) men gud hittade en gammal dagbok som jag skrev i för 2 år sen under min säng! gud vad gulligt! tänk att man skrev dagbok då! ♥
när jag, avan, siri, rebecka och mickis (hon var nt med på bilden) var på let´s dance :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0