kuul -.-

kom precis hem ifrån volleybollen, kändes som om det var i 100 år. tjaa, egentligen har hela dagen känns som 100 år! har knappt sovit något i natt... okey, back to real life-  imorgon följer alice med hem hit efter plugget"! ovanligt, jag vet! men nu får hon lära sig vägen helt änkelt! ;) juste, kanske inte så kul för er att läsa eller jag vet att ni inte komemr tycka det men skriver det ändå, när jag kom hem kräktes jag :/ alltså inte jätte mycket men det var typ skolmaten, ja där har vi beviset för att skolmart inte är gott ;) aja what ever jag mår prima så det var väll bara att jag drack mycket vatten på träningen eller något :P ikväll ska jag iaf somna lite tidigare! somnade typ 1-2 igår (på natten) jag typ dog på morgonen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0