fun night?!

godmorgon gullungar! vi hade skit kul igår! det roligaste var ju när vi helt plötsligt börja skrik sjunga moves like jagger och putta ner varann i soffan och hon gjorde nått tai chaangoo (s) /karate grepp och hon tog  mig på nått sätt så hon ba slängde mig upp i luften sen ba BOM ner i soffan! gud va vi skratta åt det! för hon har också gått på det! men vi kom på en dans, vi dansa ute i beck mörkt mörker! men vi tog en massa bilder, mäst med hennes kamera men i början tog vi med min mobil.
snyggt då -.-♥
söta ida <3
bra kamera man har på mobilen då -.- men hade blixt så det kan ju vart det? <3
PUSS

Kommentarer
Postat av: Ida;)

Tai chaangoo?? Hahhah jag döör XD

2011-09-11 @ 21:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0