första matschen (s) imorgon då! :)

idag var det ingen bra uppdatering, och imorgon kommer det inte att vara det heller, srrry! men har volleyboll match vid 9.00 på morgonen till 19.00 på kvällen, perfekt!, så trött som jag är just nu också -.- men är faktiskt sjukt taggad inför den här matshen, nu undrar ni nog vrf? jo, för det är min första volleybollmatch med laget! det blir sjukt kul ju! men bloggar när jag kommer hem sen och då får ni också veta hur det gick! men ska försöka få in ett inlägg på morgonen också :P well well...nu ska jag slagga, annars kommer jag inte klara dagen imorgon utan att dö några gånger ;)



juste vi tog faktskt massa bilder idag som kommer imorgon!
godnatt, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0