nananana....

Wilma ringde precis och frågade om vi inte bara kunde vara hemma istället. vi ska också gå lite i centrum, är jätte avis på Wilma, hon bor nästan granne med centrum. jag bor rätt nära jag med inte granne liksom...

vad ska ni göra idag då? det är ganska fint väder ute, typsikt höst väder, sol men kalt. tycker det är jätte fint med alla gul, röda löv som ligger på marken, som värsta färgbomben. eller? koftan jag velat ha ganska länge nu är i alla höstfärger, härligt! :) men måste städa min garderob innan jag köper något nytt, min garderob är som ett stort bombnedslag! men varje gång jag ska ränsa mina kläder vågar jag inte slänga dom, typiskt mig -.- men ska iallafall försöka slänga typ halva min garderob det borde jag klara và? för jag använder lite mindre en halva min garderob bara -.-


det kommer nya bilder ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0