kärlek till er ♥

statistiken har gått upp och nu har ni börjat kommentera! kärlek till er ♥
det känns som det är fredag idag, men det är det imorgon, orkar inte! men en fredag kan man väl alltid klara? jag skulle ju nästan kunna gå när vår sista lektion gympa är, jag kan ändå inte vara med. ni vet foten. och isåfall skulle jag få gå ung 12.15. men dream on liksom, lärare släpper en aldrig tidigare, förutom vikarie dårå. sen på kvällen ska vi till mammas jobb, dom ska ha inflyttingsfest. det kommer vara allas familjer där, alltid kul att träffa nya människor!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej där! Jättemysig blogg har du! Kolla gärna in på min blogg, och kom med förslag på hur jag ska få en bättre blogg! (design, inlägg och så). Kramar!!

2011-10-13 @ 22:20:38
URL: http://mandiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0