HATAR IN LÄRARE! AH!

orkar inte berätta vrf men det är bara så, kommer bara ha så grymt ont...
då var man hemma, konserten gick bra, sen efter.... min lärare sa att jag kunde ta bussen efter för att det är så långt ifrån tågstationen till skolan, ni vet att jag går ju på kryckor. MEN nej nej då ångra hon sig så jag och alice gick typ 50 meter bakom henne och klassen, och mina armar krampa bara lite. och inte brydde hon sig -.- skönt att få byta om ett år!
okej så nu fick ni höra lite tråkiga saker om den här dagen då.. men nu sitter jag vid datorn, alice skulle hängt med hem idag men hon fick inte tag på sina föreldrar, och ja hon kunde ju hängt me iaf men föra gången så gick det inte så bra! hon hängde den gången me mig utan att ringa och egentligen skulle hon på cirkus och hennes föreldrar blev såklar pissura :P

ni vet jag och alice hade riktigt långt hår förut!

bild från i vintaras ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0