svarar på några idag och några imorgon

  • FRÅGA: vad har du för favorit mat? SVAR: tacos och sushi ÄLSKAR JAG!
  • FRÅGA: kan inte du lägga upp en video när du sminkar dig? SVAR: jo visst!
  • FRÅGA: vilken är din favorit färg? SVAR: jag gillar Rosa och Svart!
  • FRÅGA: vilka bloggar läser du? SVAR: mina vänners och kändis bloggar.
  • FRÅGA: hur många läsare har du? SVAR: runt 50-100, inte så mycket men det funkar.
  • FRÅGA: Vilken bh storlek har du? SVAR: 70 A
  • FRÅGA: Varför började du blogga? SVAR: jag vet faktskt inte, kul grej liksom.
  • FRÅGA: vem av dina kompisar vet mest om dig? SVAR: shit vet inte riktigt men tror det är alice eller julia ♥
  • FRÅGA: sover du med gsedjur? SVAR: *haha* nej det göra jag inte.
  • FRÅGA: vilket är ditt längsta förhålande? SVAR: det va nog mitt senaste med mathias, vi var väll ihop i 3 månader.
  • FRÅGA: visst är jag din idol? SVAR: *haha*
  • FRÅGA: har du vart ihop med någon, isåfall vem? SVAR: ja jag har vart ihop med några, men alla var ju inte yper seriösa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0