mina fynd idag är....

♥köpte en snygg jacka ifrån h&m 399:- ni har sett den några gånger förut på bloggen, hihi. men nu har jag iallafall köpt den!
♥ "leopard" linnet är ifrån mango 99:-
♥ rosa linnet, är faktiskt jävligt coolt. det är en dragkedja på "framsidan" den är iallafall ifrån topshop 100:- 70% rea- innan 349:- FYND!
♥ halloween kit till imorgon+svarta lösnaglar 119 och 79.
♥ vit hårspray, hihi. kör verkligen på halloween sminket i år.
♥ lösögonfransar åhléns 79:-
♥ mobilskydd, gina tricot 79:- kanske?
fick allt det här av ninna, TACK! ♥ jag köpte linnet ifrån mango själv resten fick jag. :) ♥

Kommentarer
Postat av: Elin<3333

Snyggt!!!!!!!!

2011-11-03 @ 20:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0