ny header kommer snart-

känner för att göra en ny header, den jag har nu är ganska tråkig och änkel. jag vill ha kvar min design men att bara ändra headern. men har lite ide tårka, kommentera om ni har nån ide :) 

kommer lägga mig tidigare idag, jag har varit överdrivet trött varje dag i en månad nu, och börjar bli riktigt less på det! och så ska jag bli hämtat av alice och alice mamma vid 7, vilket betyder att jag måste lägga mig tidigare och gå upp tidigare än skoldagar. härlig börja på studiedagen, suck. what ever det blir kul med the voice och resten av dan! men ska få min månadspeng imorgon + får jag och alice 100 kr var om vi hjälper till att "plocka" in talrikar osv... så vi eller iaf jag kommer kunna shoppa mycket! vill ha ett nytt linne ifrån JC tror jag, ett grått och ett vit. har inget grått linne, och är typ den ända på jorden som inte har det, så det ska jag ha! och kanske lite nya smycken! ♥


gammal bild ifrån arkivet på den här datorn*
minnen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0