stress stress stress......

kom på att det är skola på måndag, och ni fattar inte hur trött jag blev på direkten då! känner mig jätte stressad för skolan! alla läxor, prov och allt! skulle inte skada om dom tagga ner lite. jag vet inte men man får väll oftas huvudvärk av stress? kanske bara det jag har asså typ överstressad :P när jag tänker på det har jag haft skumma drömar om läxor och prov! jag är seriös! det varnog inatt som jag drömde om att jag inte hade gjort läxan och att det skulle vara prov, och då fick jag typ panik! läbbigt! känner mig lite geekig när jag drömer om läxor....


bra man ser mig :P


Kommentarer
Postat av: Malin

Gud tack! As snygg!<3

2011-09-23 @ 22:23:03
URL: http://mymallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0