svar på frågestunden

KommentarTid
Anonym om FRÅGESTUD, ställ en fråga and i answer!<3:
blablablablabla

16 September, 16:38
lovisa om FRÅGESTUD, ställ en fråga and i answer!<3:
har du gått på töjnaskolan? för jag tror jag kommer ihåg dig! ^^

15 September, 08:28
Anonym om FRÅGESTUD, ställ en fråga and i answer!<3:
Har du fått mens än? :)
14 September, 16:12
dedu -.- om FRÅGESTUD, ställ en fråga and i answer!<3:
Bråkar typ du och emmy och alice? Ni är typ aldrig längre.

14 September, 16:06
Anonym om FRÅGESTUD, ställ en fråga and i answer!<3:
har du strulat?

14 September, 16:00
Anonym om FRÅGESTUD, ställ en fråga and i answer!<3:
vad har du i statistik?

14 September, 16:00
Anonym om FRÅGESTUD, ställ en fråga and i answer!<3:
vad har du i statistik?

14 September, 16:00
MIranda om FRÅGESTUD, ställ en fråga and i answer!<3:
här får du några frågor gumman:
hur gammal är du?
har du en kille?
gillar du pop eller hip hop mest?
vad har du i statistik?
vilka bloggar läser du? 
kram Sara

sv;
anonym; ?
lovisa; ja! :) <3
anonym: nepp.
dedu; nej? men asså vi är lite mer med andra...
anonym; 
anonym: har precis bytt så på den här har jag runt 45 på min gamla
(mevickan) hade jag runt 70 och hoppas på att jag börjar få det igen :)
anonym; samma som ovan!
mlranda; 12 år- nej singel just nu- pop!-det skrev jag- asså
dom jag läser är väll alicernb.blogg.se mymallan.blogg.se veys.blogg.se
noralife.blogg.se och kenzas.se


så många frågor var det inte men hoppas ni fick svra på era frågor! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0