negativ tjej eller?

godmorgon med ett stort gäsp! gash asså, får damp på väckarklockan på mobilen!! den har inte funkat nån gång dom senaste 2 veckorna men idag jag idag funkar den -.- jag som tänkte sova hela dagen så ba vaknar jag halv 7 PÅ MORGONEN! hade sämsta kvällen igår hade så jäkla ont i magen! :S har haft det hela veckan, men bajs vilket negativt inlägg jag skrev här nu vah? nu måste jag ju skriva om nått positivt med ju?! ja jag ska till kompisar ikväll! fett kul! vi har alltid jätte kul ihop! haha en gång var vi på en restaurang och så fick man ta gratis godisbjörnar! EN SKED! men vi sprang ditt och ba tog sen sprang iväg igen. sen tog vi en påse och en sked och gömde oss och ba hällde i ;) haha minnen asså* ♥
PUSS

Kommentarer
Postat av: Sofie♥

Sv; jag har elements 8 (fast jag ska köpa cs5) ;) ♥

2011-09-10 @ 10:20:00
URL: http://soofies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0