gick igenom mina kommentarer och hittade den här! sry att du inte fick svar förnst nu!

fråga: gör du dina heders, designer, texter själv? och om någon skulle ta dina texter utan att fråga vad skulle du göra då? :)
svar till Sara f. : jag jag gör mina headers, designer och texter själv :) tycker du om dom? ;) asså jag skulle nog säga till den som tog utan att fråga, men skriver oftas min bloggs namn på varje text och sånt jag gör, så det är nog svårt att ta utan att man skulle veta att den är min :)


saknar latte!!!!!!! söt hon är asså! :') <3


Kommentarer
Postat av: Nora Hedin

Jag hittar alla bilderna ifrån "weheartit.com" :) Super fina bilder!

2011-09-23 @ 11:41:48
URL: http://noralife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0