alice borta i viby<3

just nu vilrar alice runt i viby med cykel och no ide var hon är- japp! ni vet att jag och alice var igår, och hon glömde sin hjälm hos mig så hon följde med hemidag igen för att hämta den. men jag har dans udag och hennes kedja hade hoppat, och jag hann inte stanna och vänta på att hon fixa det, så jag tog bussen hem så vi skulle träffas här. första gången hon ringde vistehon var hon va men inte vart hon skulle åka, andra gången hon ringde hade hon cyklat till skolan igen för hämta isina gympaskor, och tredje var hon nån stans i viby, och hade ingen aning om var hon var! hon: ba men det löser sig nog, men om det inte gör det ringer jag dig. och då sa jag såklart: no way?! ring polisen ag har dans och hinner inte tappa bort mig i viby innan!! men hon hade typ hittat till maxi och det är ju rätt nära här ju! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0