TEST

Lovar du att vara ärlig? jaoow!
Du heter: Victoria Brolin
Smeknamn: Vickan eller blondi , känns som don har blivit mina namn!
Låt som när du är ledsen sörjer till? hm....
Beroende av: godis (hehe) dator, mobil

Ved behöver du mest just nu: en frisk fot, och få träna volleyboll!
Vad tror folk om dig? hur skulle jag veta det? haha ♥
Stämmer det? ....
Vad får du oftast komplimanger för? ingen aning
Vad säger du för att imponera på någon? säger? 
Brukar du skratta för dig själv? haha ja ibland när jag har as tråkigt kan jag börja kramp garva, skit irirande!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: avan: det tar en evighet att förklara du får veta nån gång :P <3
Var bor du? stockholm, sollentuna
Trivs du där: japp ^^
Nästa mål i ditt liv: spara pengar!

Hur svarar du i mobilen: om det är en kompis: tjo bre, hej, hållå, vickan. dolt nummer: har du kul? sen lägger jag på!
Vem ringde du senast? Alex
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: haha, så bra minne har jag inte
Antal timmar sömn inatt: typ 6 kanske?
Sov du ensam: jaoow!
Tycker du om din pappa: ja!
Brukar du komma i tid: till vad ?
När mår du bra: när jag inte mår dåligt?
När blev du fotad senast: idag, hehe <3

Hur känner du dig nu: huuungrig!
Vanligaste färg på dina kläder: typ svart kanske?
Vad tycker du om fötter: what?!
Är du smart: SÅKLAAART! ;)
Är du aktiv i skolan: rätt så antar jag :)

Vad saknar du: Emma, BB kompis jag inte träffat på länge ♥
Hade du en bra kväll igår: igår... ja det tror jag väll?
Favorit dryck på morgonen: juice!
När brukar du oftast gå och lägga dig: VARDAG: halv 10 - halv 11 HELG/LEDIGT: det beror på!

Är du blyg? nej, inte speicellt.
Sysslar du med någon idrott: Yes box.
Vill du hellre ha mail än brev: hahha, aaaah
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: kanske
Har du spytt offentligt: ?
Är du nöjd med ditt liv: ja, antar det, eller jag har lite otur "lite"
Är du bortskämd: kanske ibland lite..
Vad gör du i morgon: skolan, och sen vet jag inte :P
Vad är det värsta du vet? vänner som är falska & sviker. och folk som ljuger ..
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? brukar vara rätt pank, men när jag fått min månadspeng, min månadspeng!

Vad behöver du just nu? PENGAR, NYA KLÄDER!
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Jag vet inte. Kissie, nej skoja! ;)
Vad längtar du till? LOVET! ska på volleyboll läger då, bara att hoppas på att min fot har läkt dåå!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, dom flesta iaf!
Vad använder du för shampo? olika!
Vad är det finaste du fått? Vänner, familj!
En speciell dag du minns: har ingen aning!
Tycker du om någon just nu: yes
Vilken årstid är det om fem månader: januari?
Du samlar på: inget, pengar kanske?

Gröna eller röda äppeln: gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: brukar inte ringa nån..
Gillar du golf: NEJ
Vilken tid gick du upp idag: kvart i sju
Har du sovit i din egna säng inatt: ja, varför skulle jag inte ?
Har du strumpor på dig nu: neej
Vad ska du göra ikväll: se på house :)
Är det okej att gråta: ja?
När grät du senast: en vecka sen

Vad skulle du göra om du vann en miljon: haha, shoppa sönder !
Bär du glasögon eller linser: nejnej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nejnej
När går du upp ur sängen en helgmorgon: sent !! 
Vill du gifta dig: yäääs nån gång!

Solar du ofta: nja, på sommaren!
Är du bra på att laga mat: - nej, fråga alice och alla andra som lagat mat med mig xD
Gillar du att dansa: aa
Är du flygrädd: YEEES!
Hur vig är du: sådär...
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten!
Vilken är din favoritglass: magnum!
Tycker du om sushi: JAA!!!
Vad äter du helst när du ser på film: godis, glass, chips

Bor dina föräldrar tillsammans: jaoow
Har du tandläkarskräck: haha, jaoowwoo
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvälls, helt klart!
Vilken ögonfärg har du: BRUNA :) 
Har du någon gång gråtit dej till sömns: tror jag inte
Biter du på naglarna: ibland
Vad gör du på helgerna: kompisar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0