..

har vart på sjukhuset och kollat foten, röntgat osv... jag har en kraftig stukning, en spricka dom inte vet om det är brutet eller inte. JAG HATAR ATT VARA PÅ SJUKHUSET! jag var där i ca 3 timmar och två av dom timmarna väntar man. min fot är grymt svullet, och är lika stor som en tennisboll ung! jag kommer stanna hemma imorgon bra för er ;) dom två läskigaste grejerna är att 1.inatt drömde jag om att jag gjorde illa foten och åkte till sjukhuset :O och att, eller det här är väll inget läskigt direkt men föra sommaren hade jag en kraftig stukning i tån (haha) men nu går jag på kryckor igen och får väll vila upp mig, men kommer inte kunna sporta, springa osv på ung 3-4 veckor -.- ♥


skolfotot, blir aldrig riktigt nöjd :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0