10 saker...

♥ jag älskar att shoppa!
♥ jag gillar inte min näsa :P
♥ jag går i en musikskola.
♥ mina favorit pogram/serier greek, hawaii five-0, modern family och house
♥ så fort jag får min månadspeng drar jag med en kompis och shoppar, funkar inte att spara för mig! tro mig har försökt -.-'
♥ jag har en grej att jag aldrig kan ha en mobil, tv kontrol osv rakt riktagt imot mig, tror typ det kommer att komma nån laserstråle. fånigt men går att leva med säger vi....
♥ älskar att träffa nya människor!
♥ är godisberoende, ÄLSKAR GODISSSS! särkilt polly och kinapuffar!
♥ jag går på volleyboll och dans.
♥ jag älskar små söta hundar men skulle inte ha tid med det :'( hade inte ens tid med fåglar... har två hundar på landet som är gö söta så det får väll räka :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan svejsan du.

2011-11-03 @ 20:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0